1 marca 2013

Kolczyki z ciastoliny ,,,,

Kolczyki z ciastoliny no właśnie,,,
Wstyd się przyznać ,ale podprowadziłam mojemu synowi ciastolinę i zrobiłam sobie kolczyki i przywieszki .
Do zestawu miał dołączone również foremeczki ,są dosyć małe także idealne na kolczyki.Natomiast buciki mikołaja,kaczuszki i choinki zrobiłam z foremek z kalendarza adwentowego.Szybko,tanio i w dodatku kupa zabawy.

Kurki natomiast były gotowe.Dostałam je jako dekoracja do bukietu kwiatów,więc odcięłam tylko wstążki,zrobiłam dziurki na zawieszki i pomalowałam lakierami do paznokci.Wyglądają ciekawie?


Motylki ozdobiłam również z ciastoliny,natomiast ten drugi wzór odbiłam na ciastolinie ze starego guzika do bluzki :-) Wszystko na koniec pomalowałam podwójną warstwą lakieru bezbarwnego do paznokci.Gotowe :-) Jak Wam się widzi taki pomysł?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz