6 marca 2013

Mięsne wałeczki z ziemniaczkami ze skórką ,,,,,,

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jak fajnie można wykorzystać mięsko mielone.Zrobiłam mięsne wałeczki z mięsa mielonego.Ziemniaczki ze skórką w ziołach i do tego banalna surówka z kapusty lodowej.Mam nadzieję że wygląda smacznie bo mi smakowało rewelacyjnie :-)

Mięsko mielone włożyłam do miseczki i dodałam do niego czosnek granulowany,jarzynkę,pieprz,jedno jajko,paprykę słodką i trochę bułki tartej.Prawie tak samo jak na kotlety mielone.Po wyrobieniu wszystkich składników ,z mięsa uformowałam wałeczki i smażyłam (bez panierki) z obu stron na złoty kolor.Ziemniaki dokładnie należy umyć (nie obierać ze skórki) i pokroić w cząstki.Rozgrzać patelnię ,wlać odrobinę oliwy lub oleju i smażyć.Po chwili troszkę posolić.
Kiedy ziemniaczki będą robiły się miękkie dodajemy zioła ( zioła prowansalskie,majeranek i pieprz ziołowy).Wszystko mieszamy dokładnie i dalej smażymy,  aż będą miękkie.
Do tego zrobiłam banalną surówkę z kapusty lodowej którą porwałam w rękach.Dodałam do niej startą na grubych oczkach surową marchewkę i cebulę pokrojoną w ósemki.Doprawiłam oliwą,pieprzem i cukrem. Oto gotowe danie :-)




1 komentarz: