8 marca 2013

Makijaż z pomadki w odcieniu czerwieni,,,,,

Kochani dziś zrobiłam makijaż wykonany przy pomocy szminki.Nie mogę nigdzie znaleść takich krwistych cieni więc zrobiłam makijaż właśnie za pomocą pomadki.


Użyłam : 1.Tusz Colossal Volum  Express Maybelline      
              2.Baza pod cienie Bell Fashion Eyeshadows Colour
             3.Cień perłowy Astor
                4. Czarna kredka Avon
             5.Pomadka Red Kiss Avon








Na początku nałożyłam bazę pod cienie Bell i perłowy cień.Następnie nałożyłam pędzelkiem pomadkę i znów delikatnie pokryłam powiekę cieniem perłowym.


Na dolnej powiece zrobiłam delikatną kreskę pomadką i również pokryłam ją cieniem perłowym.

 Następnie wytuszowałam rzęsy i gotowe.
Makijaż nie jest długotrwały ale kilka godzin wytrzymuje potem musi być poprawka.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz