19 marca 2013

Makijaż Nemo,,,,,

Dzisiaj postanowiłam zaszaleć.Inspiracją do tego makijażu była zabawka mojego syna.Mianowicie rybka Nemo.Bawiłam się przy tym makijażu znakomicie :-) Zobaczcie efekty i czekam na Waszą opinię


Do tego makijażu tak naprawdę użyłam tylko jednej paletki cieni firmy Factoria, ma ona świetne neonowe kolorki ,z których można stworzyć fajny makijaż. Czarny tusz Maybelline Colossal i kredki Avon Color Trend białej i czarnej.





Na początku zaczęłam mój makijaż od narysowania konturów rybki,a także zaznaczeniu mniej więcej białych pasków .Użyłam więc kredki białej i czarnej Avon.






      Następnie wypełniłam kontur rybki cieniem pomarańczowym i pomalowałam drugie oko.Cienie na około rybki zrobiłam w połączeniu żółtego i zielonego cienia firmy Factoria.











Drugie oko pomalowałam takimi samymi kolorkami jak rybkę po drugiej stronie.Powieka kolor pomarańczowy,a łuk brwiowy kolor niebieski złączony z perłowym.









Usta to również cienie Factoria,w połączeniu białej i czarnej kredki Avon.






O oto i cały makijaż : 



Jestem ciekawa Waszych opinii :-) Pozdrawiam :-*

2 komentarze:

  1. Jak zwykle pięknie:)! Podziwiam Cię za te malunki na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To tak naprawdę tylko amatorska kupa zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń