4 marca 2013

Recenzja paletki cieni firmy MIDIE COSMETICS ,,,,,


Dzisiaj chciałam Wam pokazać paletkę cieni firmy MIDIE COSMETICS EYESHADOW, którą kupiłam uwaga za 2,50 zł.Cena szokuje wiem :-) Sama byłam w szoku jak ją zobaczyłam.Kupiłam ją w sklepie po 2,50 właśnie.









W sumie jest 18 cieni w różnych kolorkach matowych i perłowych.Dwa aplikatory i lusterko ułatwiające zrobienie makijażu.

Cienie nie kruszą się przy ich nakładaniu.Kolorki są dość delikatne.Nie bardzo wiem jak jest z ich trwałością ,ale na pewno to sprawdzę.



Za taką cenę też nie możemy oczekiwać cudu, no ale zobaczymy.Za taką cenę warto było je nabyć do kolekcji  :-)


2 komentarze:

  1. Witaj, też ją widziałam w tym sklepie po 2,50 ale nie kupiłam tej, tylko inną. Jak na taką śmieszną cenę to mogą być. Powiem, że przypadkowo tutaj trafiłam, zapowiada się fajnie. Dodaję do obserwowanych. U mnie początki, zapraszam w razie chęci;)
    Ps. masz ładne rzęsy, takie długie:) Brakuje mi podkreślenia brwi choćby kredką.
    Pozdrawiam gorąco
    Elina
    blyszczeczdrowiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń