2 kwietnia 2013

Piersi z kurczaka w marynowanych cebulkach,,,,

Dzisiaj kolejny przepis z drobiu.Moi domownicy go uwielbiają,zresztą ja również,dlatego właśnie dużo potraw przygotowuję z drobiu.Piersi z kurczaka z cebulkami marynowanymi to nowość u mnie w przepisach.Nigdy wcześniej nie próbowałam takiego połączenia ,ale jest bardzo ciekaw i smaczne jak dla mnie.Zapraszam do przepisu i czekam na Wasze opinie.Ciekawa jestem, czy Wam również takie połączenie przypadnie do gustu :-)

   Składniki:
- 10 dag marynowanych cebulek       
- 15 dag małych pieczarek 
- piersi z kurczaka
- olej
- łyżka koncentratu pomidorowego
- łyżeczka tymianku
- 150 ml śmietany do sosów
- sól
- pieprz       

Piersi z kurczaka przekroiłam na pół,aby nie były za grube. Oprószyłam je pieprzem i solą z każdej strony.Następnie na patelnie nalałam łyżkę oleju i pokrojone w plasterki pieczarki.






Podsmażyłam je i do nich dorzuciłam marynowane cebulki.Kurczaka obsmażyłam z obu stron na złoty kolor i włożyłam je na patelnie do pieczarek i cebulek.


Dodałam łyżkę koncentratu,zioła i śmietanę.Wszystko dusiłam ,przewracając mięsko na dwie strony.Zrobił się cudny sosik,który doprawiłam solą i pieprzem.








Jako dodatki do kurczaka wybrałam dzisiaj ziemniaczki i fasolkę zieloną z marchewką pokrojoną w słupki.Warzywa podsmażyłam na patelni na łyżce oleju oprószając je pieprzem i solą.

Smacznego.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz