4 kwietnia 2013

Błyszczyk Natural Volume Nivea,,,,

Witajcie! Dzisiaj przetestowałam błyszczyk  Nivea Natural Volume,który niedawno zakupiłam do swojej torebki.Mam nadzieję,że Wam się spodoba tak, jak spodobał się mnie. Zaczynamy.
 

Kilka słów od producenta :

"  Innowacyjna formuła błyszczyka NIVEA Natural Volume zawierająca intensywnie rozświetlające pigmenty oraz wzbogacona kolagenem zapewnia naturalnie większą objętość i olśniewający blask.
Sprawia, że usta są wyjątkowo zmysłowe, nie sklejając ich.

 

 

 

 

Działanie

  • Kolagen chroni usta przed utratą nawilżenia, zapewniając intensywną pielęgnację i naturalną objętość 
  • Zapewnia efekt naturalnego powiększenia ust dzięki intensywnie rozświetlającym pigmentom
  • Subtelny kolor podkreśla naturalne piękno ust
  •  Zawiera filtr SPF 15, chroniąc przed promieniami UVA i UVB
Produkt przetestowany dermatologicznie."

W mojej ocenie:

Opakowanie:  prosta,poręczna tubka o pojemności 8,5ml

Konsystencja i zapach: emulsja,o gęstej formule,świetnie rozprowadzającej się na ustach,bardzo przyjemny zapach,słodki,jak dla mnie połączenie gumy balonowej i truskawki(ale to tylko moje odczucie)











Działanie : Po nałożeniu błyszczyka moje usta pięknie błyszczały ,niestety nie dawały efektu sztucznego powiększenia,usta były cały czas nawilżone.Błyszczyk szybko nie wysychał tak jak niektóre jakich używałam.Błyszczyk nie zmienił koloru moich ust,tylko podkreślił ich naturalny kolor.

Cana również jest bardzo przystępna ,bo to około 15 zł.Napewno jeszcze po niego sięgn.
Moja ocena to jak najbardziej 5.




1 komentarz:

  1. Na pierwszych zdjęciach wygląda na bardzo intensywny i od razu stwierdziłam, że nie byłby dla mnie. Ale na ustach wygląda bardzo delikatnie, a efekt jest zniewalający:) Już chcę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń