3 kwietnia 2013

Mój dzienny makijaż,,,,

Za oknem dalej zima,więc postanowiłam poprawić sobie nastrój makijażem.Uwielbiam delikatny makijaż,ale jednocześnie troszkę zadziorny.Kreska i wytuszowane rzęsy to zdecydowanie mój styl.


Do zrobienia mojego makijażu użyłam kosmetyków :
  • Rozświetlający fluid do twarzy Wibo
  • Puder brązujący Sun Kissed Miss Sporty
  • Czarną kredkę Colortrend Avon
  • Tusz do rzęs Colossal Maybelline
  • Płynna pomadka Delia Cosmetics
  • Perłowe cienie Astor
  • Hi- Tech eyeliner Pierre Rene
  • Korektor Avon

Górną powiekę pokryłam delikatnie cieniem perłowym i zrobiłam kreskę.Nie będę opisywać krok po kroku tego makijażu,ponieważ każdy wykona go zamkniętymi oczami.Wstawiam zdjęcia które obrazują w pełni mój makijaż , a także jego powstawanie.



A oto efekty mojego dziennego makijażu :-)


i tu :-)




1 komentarz:

  1. Ja na co dzień maluję się podobnie - lubię wyraziste kreski i dobrze wytuszowane rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń