10 kwietnia 2013

Kapusta zasmażana,,,,

Uwielbiam kapustę zasmażaną, zresztą kapustę pod każdą postacią.Dziś przepis na kapustę zasmażaną.

Składniki : Kapusta biała
                 ziele angielskie
                 liście laurowe
                 jarzynka,pieprz
                 wędzony boczek
                 mąka i olej


Kapustę szatkujemy i myjemy.Dodajemy zielę angielskie,
liść laurowy trochę jarzynki i pieprz.Gotujemy do miękkości
kapusty.









Boczek i cebulę kroimy w kostkę i smażymy.
Następnie dodajemy do kapusty i mieszamy.




Robimy zasmażkę do kapusty.Ponieważ nie miałam smalcu do zasmażki zrobiłam ją na oleju.Wyszła super,nigdy wcześniej tego nie próbowałam,ale lubie eksperymenty,a ten udał się w 100%.






Proporcje 3:3.
3 łyżki mąki + 3 łyżki oleju.Mieszamy aby  nie powstały grudki i tak przygotowaną zasmażkę wlewamy  do kapustki. Gotowe.






1 komentarz:

  1. Pycha:) uwielbiam taką kapustę, choć sama jej póki co nie robiłam, bo wiecznie moja babcia mi ją przyrządza :)

    OdpowiedzUsuń