16 lipca 2013

Pazurkowe szaleństwo tu i tam,,,,,,,

Dzisiaj zaszalałam i zrobiłam sobie manicure i pedicure .Od dawna nie miałam okazji zrobić tego łącznie.Poprostu brak czasu,ale dziś zagospodarowałam sobie chwilkę.Użyłam trzech lakierów dwóch firmy Avon w kolorze granat i żółć,a trzeci firmy Max Cosmetics Shine

.


Na początku pomalowałam paznokcie lakierem bezbarwnym firmy Max Cosmetics , aby ciemne kolory nie odbarwiły płytki paznokcia.Następnie 3 paznokcie pomalowałam na żółć ,a dwa pozostałe na granat.
Położyłam po dwie warstwy lakieru.Na koniec ozdóbki w postaci kropek w naprzemiennych kolorach,tzn.na żółtych paznokciach granatowe kropeczki,a na granacie żółte.Do użycia kropek użyłam wykałaczki.
Oto efekty :  



W ten sam sposób wykonałam również pedicure , tym razem wszystkie paznokcie pomalowałam na granat.Kropeczki w kolorze żółtym wykonałam wykałaczką.


Jak Wam się podoba? 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz