30 czerwca 2013

Renowacja biżuterii ,,,,,

Często nam się zdarza,że z pierścionków lub wisiorków wypadają nam oczka,które szpecą naszą biżuterię.Wpadłam na pomysł jak można sobie z tym poradzić.Sama byłam zaskoczona efektem końcowym.Oczywiście bardzo pozytywnie.




Potrzebne rzeczy :

  • klej ( ja użyłam kropelki)
  • sypkie brokaty do paznokci
  • lakier bezbarwny 
  • wykałaczka




Zaczęłam eksperymentować,narazie na pierścionkach,ale napewno na nich niepoprzestane.



Na początku nałożyłam kleju za pomocą wykałaczki
na puste miejsca w oczkach.Delikatnie,aby klej nie wylewał się z nich.Później zanurzyłam pierścionek w brokacie.Zdmuchnęłam nadmiar i chwilkę odczekałam ,aby klej się związał z brokatem.
Kiedy klej wysechł,a trwało to kilka sekund,pomalowałam całość lakierem bezbarwnym.
Dałam dwie warstwy ,aby było mocniejsze.



Kiedy wszystko wyschło pierścionki były gotowe do noszenia.Dla mnie rewelacja.Mogłam stworzyć sobie pierścionek o takich kolorowych oczkach jakie chciałam.Jestem mega zadowolona.Poniżej zdjęcia moich dzieł.Ciekawa jestem czy Wam się spodoba,a także czy Wy też macie jakieś ciekawe pomysły na renowację swojej biżuterii :-)






 












I jak Wam się podoba?

2 komentarze:

  1. o jakie to pomysłowe:) bardzo fajne efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :-) Za jakiś czas na pewno będzie trzeba powtórzyć taki zabieg ,ale warto :-)

    OdpowiedzUsuń