26 czerwca 2013

Pudełko Face&Look Box z kosmetykami i próbkami kosmetyków oraz najnowszym wydaniem magazynu,,,,

Właśnie niedawno odebrałam w swojej drogerii zamówienie,które złożyłam na bezpłatny Face&Look Box z kosmetykami i próbkami kosmetyków oraz najnowszym wydaniem magazynu.




W pudełku znajdowały się różne próbki,lakier do paznokci,błyszczyk do ust- tester,cienie do powiek,próbka ochronnego kremu do twarzy na słońce,baza wygładzająco-rozświetlająca,ulotki,oraz magazyn cosmetic reporter.

Niestety troszkę rozczarowały mnie próbki jakie znajdowały się w paczce ,ponieważ nie są dla mnie tylko od wieku 40+,50+,60+,70+.Nic straconego podaruję je mamie i babci.
                                          
             Były to próbki takie jak:

  • Krem regenerujący przeciwzmarszczkowy dla mężczyzn FLOSMEN
  • Arnica nawilżający krem arnikowy SPF 15,który wzmacnia naczynka FLOSLEK PHARMA
  • Regenerujący żel do higieny intymnej FLOSLEK
  • Przeciwzmarszczkowy Krem na dzień SPF 15 FLOSLEK LABORATORIUM
  • Aktywny krem chłodzący na noc na blizny potrądzikowe UNDER TWENTY


Próbki LIRENE:  

  • przeciwzmarszczkowy krem liftingujący 50+
  • krem regenerująco - wygładzający 60+
  • krem spłycający utrwalone zmarszczki 45+
  • wzmacniający krem odbudowujący 70+
oraz kosmetyki: 
  • Lakier do paznokci Bell Graffi Nails Set
  • Baza wygładzająco-rozświetlająca Cashmere
  • Tester błyszczyku do ust Bell Air Flow
  • Ochronny krem do twarzy na słońce Dax Sun
  • Cienie Ingrid Cosmetics eye shadow



Oprócz próbek ,które nie były dostosowane do mojego wieku jestem bardzo zadowolona z darmowego pudełka z kosmetykami do testowania..Swoją opinią na ich temat podzielę się w kolejnym poście.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz