24 czerwca 2013

Pomysł na - Makaronowa Patelnia ,,,,,

Dzisiaj zrobiłam gotowe danie czyli Pomysł na Makaronową patelnię firmy Winiary.Przepis troszkę zmodyfikowałam po swojemu ,ale mam nadzieję że Wam się spodoba.
                                                                      
                                                                                                                                                                                                  Na samym początku podsmażam warzywa napatelnię , na 3 łyżkach oleju aż zmiękną.Dodajemy     świeży koperek i natkę z cebulki dymki.Mieszamy i podsmażamy dalej.


Kurczaka kroimy w kostkę i smażymy na patelni.Przyprawę z" Patelni makaronowej" w srebrnym woreczku, dodajemy do kurczaka i mieszamy.Następnie dosypujemy 2 łyżeczki  czosnku granulowanego i dalej smażymy.
Usmażonego kurczaka dodajemy do warzyw i dolewamy 300 ml przegotowanej wody.Gotujemy przez około 5 minut.Potem dodajemy makaron ( NIE KRUSZYMY GO) i mieszamy z warzywami i kurczakiem.Kiedy woda odparuje z naszej potrawy,danie jest gotowe do spożycia.Jeszcze tylko doprawiamy według uznania.

   


Gotowe danie posypujemy świeżą zieleninką.

                                                                        SMACZNEGO :-)






3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na swojej patelni staram się smażyć i robić wszystko to na co najdzie mnie ochota. Tym bardziej, że właśnie kupiłam nową patelnię od https://duka.com/pl/gotowanie-i-pieczenie/patelnie-i-woki i jak dla mnie nie ma ona sobie równych. W końcu mam takie naczynie do którego nic mi nie przywiera.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też sporo potraw przygotowuję na patelni, ale ostatnio trafiłam na takie urządzenie do jajek https://www.oleole.pl/jajowary.bhtml i tak zastanawiam się nad zakupem. Nie mogę przecież wszystkiego smażyć. Co sądzicie o jajowarach? Macie może coś takiego?

    OdpowiedzUsuń