3 lutego 2016

Chińskie blaszki ......

Kupiłam kiedyś blaszki ze stempelkami w sklepie internetowym ,za które zapłaciłam około 20 zł.Po ich użyciu byłam średnio zadowolona.Wzorki nie odbijały się dokładnie.Nie spasowały mi.Ostatnio wybrałam się na małe zakupy po mieście i trafiłam do chińskiego centrum.W owym centrum znalazłam różnego rodzaju blaszki ze wzorkami i stemplami.Postanowiłam kupić dwie na wypróbowanie.Zapłaciłam za mała 3,80 zł a za dużą 6,80.


Są świetne.Jestem bardzo zadowolona z zakupu.Za tak niską ceną są warte uwagi i kupna.Wzorki odbijają się idealnie można wyczarować na paznokciach cuda.W większym  zestawie była prostokątna blaszka z 39 wzorkami ,stempel z wbudowanym  po drugiej stronie ściągaczem lakieru.




W drugim zestawie była mała okrągła  blaszka z 4 wzorami ,stempel i osobno ściągacz do lakieru.




Na pewno  dokupię sobie jeszcze inne blaszki z wzorami, bo bardzo przypasował mi ten rodzaj zdobień na paznokciach.Poniżej mój manicure który zrobiłam przy pomocy zakupionych blaszek.


Do wykonania manicure użyłam takich kosmetyków  :




Najpierw pomalowałam paznokcie na jednolity kolor lakierem firmy Avon Gel Ginish .Nałożyłam tylko jedną warstwę.Następnie zaczęła się zabawa ze wzorkami.


A oto końcowe efekty :





A wy jakie macie doświadczenia z blaszkami?

Czekam na ocenę i wasze opinie :-) Pozdrawiam









1 komentarz: