26 lutego 2013

Tanie nie zawsze znaczy złe,,,,

Kochane dzisiaj chciałam wam pokazać pazurki pomalowane pękającym lakierem,który kupiłam za 1zł na allegro.W sklepach są różne lakierki do takiego maniciuru w bardzo różnych cenach nawet kosmicznych jak dla mnie.Ja kupiłam i wypróbowałam ten najtańszy.Moim zdaniem nieraz warto przemyśleć zakup i nie sugerować się ceną ani marką.  Na koniec podam wam link do aukcji takich lakierów pękających na allegro.



Pomalowałam paznokcie na różowo i czarno.To był mój podkład pod pękający lakier w kolorze białym.

Następnie pomalowałam paznokcie białym lakierem pękającym i pokryłam je lakierem bezbarwnym.



 A na koniec tak jak obiecałam link do strony allegro z pękającymi lakierami za 1zł :-)
http://allegro.pl/1zl-lakier-pekajacy-wyprzedaz-tanio-12ml-za-1zl-i3050900446.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz