13 sierpnia 2013

Paletka cieni AIFEIER - SHINING COLOR EYE SHADOW,,,,,,,,,

Ta paletka to kolejny zakup za bezcen, bo za cenę 2,50zł.Kiedyś już pisałam o innej paletce za tą cenę w jednym z moich postów.

Paletka mieści 24 kolory w różnych odcieniach.Cienie są delikatne i nie obsypują się w trakcie nakładania.Mimo tak niskiej ceny jestem  z nich zadowolona.Mają bardzo przyjemny zapach.Mi osobiście przypominają zapach kremu dla dzieci Bambino.To takie moje pierwsze skojarzenie.
                            


 Różnorodność kolorów pozwala na stworzenie ciekawego kolorowego makijażu.W paletce umieszczone jest również lustereczko ,co w znacznym stopniu pomaga w zrobieniu makijażu.








Niestety ze względów czasowych nie mogłam wykonać makijażu ową paletką ,ale postaram się to zrobić w najbliższym czasie.Ogólnie moja ocena jest pozytywna,mimo niskiej ceny za którą je nabyłam.

1 komentarz:

  1. Czekam z niecierpliwością na makijaż wykonany cieniami z tej paletki. Znając Twoje zdolności będzie oszałamiający

    OdpowiedzUsuń